Ανακοινώσεις – Προκηρύξεις

13
Νοέ
Δελτίο τύπου – Πρόσκληση σε Σεμινάριο Τεχνικών Εξόρυξης Δεδομένων από το ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σε Συνεργασία με την Altair

Το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, σε συνεργασία με την Altair, σας προσκαλεί σε μια αποκλειστική σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων που στοχεύουν στην ενίσχυση των δεξιοτήτων σας στην ανάλυση δεδομένων και την εξόρυξη χρήσιμων πληροφοριών.
Η σειρά των σεμιναρίων έχει διάρκεια 8 εβδομάδες και είναι σχεδιασμένη για να σας εξοικειώσει με τις βασικές αρχές της ανάλυσης δεδομένων, προσφέροντάς σας έναν πρακτικό οδηγό για τη χρήση του λογισμικού Altair® RapidMiner®. Μέσα από το πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις και τεχνικές που θα τους επιτρέψουν να εφαρμόσουν σύγχρονες μεθόδους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων στον επαγγελματικό τους τομέα.

06
Νοέ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

To συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει τα πλέον σύγχρονα εργαλεία ανάλυσης που είναι απαραίτητα σε κάθε επαγγελματία, επιχείρηση ή οργανισμό για να οδηγηθεί στη λήψη ορθών αποφάσεων. Το προτεινόμενο πρόγραμμα αποτελεί το μοναδικό στην Ελλάδα και ένα από τα λίγα διεθνώς στον τομέα των Πληροφοριών (Intelligence) και επικεντρώνεται στις πρακτικές εφαρμογές της ανάλυσης σε μια πληθώρα επαγγελματικών δραστηριοτήτων (επιχειρηματικών, ασφάλειας και άμυνας, διεθνών σχέσεων, νομικών, δημόσιας διοίκησης, δημοσιογραφίας κτλ.)

05
Νοέ
Δελτίο Τύπου – Μοριοδοτούμενο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στη Διδασκαλία και στη Μάθηση».

Το Εργαστήριο «Πολιτικών Εκπαίδευσης, Ηλεκτρονικής Μάθησης, Διάχυσης Γνώσης και Καινοτομίας» του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου ξεκινάει μία νέα συνεργασία με τον οργανισμό EDUPATH. Κύριος στόχος είναι η παροχή υψηλού επιπέδου διαδικτυακών προγραμμάτων επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών και υποψηφίων εκπαιδευτικών.
Στο πλαίσιο αυτό προσφέρεται το μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα «Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στη Διδασκαλία και στη Μάθηση».

29
Οκτ
Δελτίο Τύπου – Έναρξη νέου κύκλου του προγράμματος «Σχεδιασμός & Κατασκευή Εξαρτημάτων με τη Χρήση Ψηφιακά Καθοδηγούμενων Εργαλειομηχανών»

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σε συνεργασία με το Εργαστήριο Κατεργασιών & Διαμορφώσεων (MF Lab) του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών, διοργανώνει τον νέο κύκλο του επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο: «Σχεδιασμός & Κατασκευή Εξαρτημάτων με τη Χρήση Ψηφιακά Καθοδηγούμενων Εργαλειομηχανών».

24
Οκτ
Δελτίο Τύπου – Πρόσκληση σε Webinar!!

Πρόσκληση σε Webinar!!
Εξελίξτε τις Δεξιότητές σας στην Ανάλυση Δεδομένων!!
Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου δια μέσω του ΚΕΔΙΒΙΜ σε συνεργασία με την Altair σας προσκαλεί σε μια αποκλειστικά σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων .
Η σειρά αυτή περιλαμβάνει δύο συνεδρίες διάρκειας 45 λεπτών για να σας εισάγουν στις βασικές αρχές της Ανάλυσης Δεδομένων και να σας προσφέρουν έναν πρακτικό οδηγό για την χρήση του Altair® RapidMiner®

14
Οκτ
Δελτίο Τύπου – Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στη Διδασκαλία και στη Μάθηση

Σκοπός του Προγράμματος αυτού είναι η μελέτη των σύγχρονων τάσεων, των παιδαγωγικών πλαισίων και των προσεγγίσεων ενσωμάτωσης των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη διδασκαλία και στη μάθηση, με κύριο στόχο την επίτευξη υψηλής ποιότητας μαθησιακών αποτελεσμάτων για όλους τους μαθητές.
Το Πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με στόχο οι επιμορφούμενοι να αναπτύξουν ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων που σχετίζονται με τη επιλογή, τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων με κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία, χρησιμοποιώντας κατάλληλες παιδαγωγικές μεθόδους και στρατηγικές, προκειμένου οι μαθητές να επιτύχουν συγκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα.

02
Οκτ
Δελτίο Τύπου – Έναρξη νέου κύκλου του προγράμματος Σχολική Ψυχολογία!

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος :είναι η αναλυτική παρουσίαση θεματικών περιοχών που συμπεριλαμβάνονται στις εφαρμογές της σχολικής ψυχολογίας. Μέσα από το περιεχόμενο του προγράμματος αναδεικνύεται ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου στη διασφάλιση ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην κατάρτιση των εκπαιδευόμενων τόσο με θεωρητικές όσο και με πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες σε σύγχρονες θεματικές όπως η πολυπολιτισμική σχολική ψυχολογία, η συμβουλευτική και ο προσανατολισμός, η διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα. Η σύζευξη θεωρίας και πράξης διασφαλίζει στους εκπαιδευόμενους σύγχρονες πρακτικές γνώσεις για τις εφαρμογές της σχολικής ψυχολογίας σε διαφορετικές περιστάσεις.

02
Οκτ
Δελτίο Τύπου – Έναρξη νέου κύκλου του προγράμματος Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση!

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος : είναι η αναλυτική παρουσίαση θεματικών περιοχών που συμπεριλαμβάνονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Μέσα από το περιεχόμενο του προγράμματος αναδεικνύεται ο ρόλος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στη διασφάλιση ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην κατάρτιση των εκπαιδευόμενων τόσο με θεωρητικές όσο και με πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες σε σύγχρονες θεματικές όπως η συμπερίληψη και η ισοτιμία στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η επίδραση των exergames στην εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κλπ. Η σύζευξη θεωρίας και πράξης διασφαλίζει στους εκπαιδευόμενους σύγχρονες πρακτικές γνώσεις για τη θεματική περιοχή της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

02
Οκτ
Δελτίο Τύπου – Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών με τις θεμελιώδεις έννοιες της Τεχνητής Νοημοσύνης και η ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αποτελεσματική ενσωμάτωση των εργαλείων της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί θα είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για να δημιουργήσουν καινοτόμες και προσαρμοσμένες μαθησιακές εμπειρίες για τους μαθητές τους, συμβαδίζοντας με το εξελισσόμενο εκπαιδευτικό τοπίο

23
Σεπ
Δελτίο Τύπου – Διαχείριση Σχολικής Ζωής: Ηγεσία, Κρίσεις, Διαφορετικότητα, Συμπερίληψη

Το πρόγραμμα στοχεύει στην επιμόρφωση των συμμετεχόντων αναφορικά με τους τρόπους διαχείρισης όλων των βασικών προβλημάτων της σύγχρονης σχολικής ζωής με ειδική εστίαση στη διαχείριση κρίσεων ψυχικής και σωματικής υγείας εντός του σχολικού πλαισίου, τις διαπροσωπικές συγκρούσεις μελών της σχολικής κοινότητας, τη διαχείριση της σχολικής παραβατικότητας, τη διαχείριση της διαφορετικότητας (διαπολιτισμικότητα, ειδική αγωγή) αλλά και άλλα προβλήματα που προκύπτουν εντός της σχολικής καθημερινότητας (θέματα ασφάλειας, διαδικασίες, ενσωμάτωση των ΤΠΕ, κλπ).