Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στη Διδασκαλία και στη Μάθηση

Κόστος Παρακολούθησης

 Tο κόστος παρακολούθησης είναι μόνο 150€ 

Πληροφορίες https://edupath.gr/edupath-moriodotoumena-psifiakes-texnologies

Έναρξη Προγράμματος

Το πρόγραμμα ξεκινάει στις 04 Νοεμβρίου 2024 και διαρκεί 9 μήνες 400 ώρες.

Σκοπός του Προγράμματος

Σκοπός του Προγράμματος αυτού είναι η μελέτη των σύγχρονων τάσεων, των παιδαγωγικών πλαισίων και των προσεγγίσεων ενσωμάτωσης των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη διδασκαλία και στη μάθηση, με κύριο στόχο την επίτευξη υψηλής ποιότητας μαθησιακών αποτελεσμάτων για όλους τους μαθητές.

Το Πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με στόχο οι επιμορφούμενοι να αναπτύξουν ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων που σχετίζονται με τη επιλογή, τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων με κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία, χρησιμοποιώντας κατάλληλες παιδαγωγικές μεθόδους και στρατηγικές, προκειμένου οι μαθητές να επιτύχουν συγκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα.

Η πολυετής εκπαιδευτική και ερευνητική εμπειρία των σχεδιαστών του Προγράμματος, το ποιοτικό εκπαιδευτικό υλικό και ο σχεδιασμός μαθησιακών δραστηριοτήτων που έχουν άμεση αναφορά στη σχολική-εκπαιδευτική πραγματικότητα αναμένεται να συμβάλλουν ώστε οι επιμορφούμενοι/ες να αναπτύξουν γνώσεις και ικανότητες:

  1. Εξοικείωσης και χρήσης Ψηφιακών Τεχνολογιών και Διαδικτυακών Πλατφορμών που είναι κατάλληλες για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
  2. Ένταξης των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδασκαλία και στη Μάθηση.
  3. Εκπαιδευτικού σχεδιασμού με Ψηφιακές Τεχνολογίες, με έμφαση σε μαθησιακές δραστηριότητες, εκπαιδευτικά σενάρια και ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Το Πρόγραμμα αυτό απαντά σε ανάγκες πρακτικής εφαρμογής των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην εκπαίδευση και απευθύνεται σε μια μεγάλη ομάδα ενδιαφερομένων:

  • Εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και των βαθμίδων
  • Απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν ως εκπαιδευτικοί ή ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό στην εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή φιλοδοξούν να υπηρετήσουν ως Στελέχη της Εκπαίδευσης (Διευθυντές σχολικών μονάδων, Σχολικοί σύμβουλοι, Συντονιστές Γνωστικών Αντικειμένων, Μέντορες κ.λπ.)
  • Εκπαιδευτές ενηλίκων και προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης
  • Στελέχη εκπαιδευτικών οργανισμών, Κέντρων Δια-Βίου Μάθησης και επαγγελματικής κατάρτισης.

Δομή του Προγράμματος

Θ.Ε.1: Εκπαίδευση του 21ου αιώνα και Ψηφιακές Τεχνολογίες

Θ.Ε.2: Το παιδαγωγικό πλαίσιο των Ψηφιακών Τεχνολογιών

Θ.Ε.3: Μοντέλα ένταξης των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην εκπαίδευση

Θ.Ε.4: Ψηφιακός Γραμματισμός

 

Θ.Ε.5: Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Εργαλεία

Θ.Ε.6: Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι 

Θ.Ε.7: Διαδραστικοί πίνακες: τρόποι και τεχνικές αξιοποίησης στην πράξη

Θ.Ε.8: Ψηφιακά Εργαλεία Συνεργασίας και Δημιουργίας 

Θ.Ε.9: Ψηφιακή αφήγηση

 

Θ.Ε.10: Εννοιολογική χαρτογράφηση και νοηματοδοτημένη μάθηση

Θ.Ε.11: Μαθησιακός σχεδιασμός βασισμένος σε Ψηφιακές Τεχνολογίες

Θ.Ε.12: Διερευνητική μάθηση με χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών

Θ.Ε.13: Συνεργατική γραφή (Google Docs)

Θ.Ε.14: Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (LMS)

Θ.Ε.15: Η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me

Θ.Ε.16: Σχεδιασμοί e-tivities: Ασύγχρονες διαδικτυακές συζητήσεις, ανάπτυξη βιντεοδιαλέξεων

 

Θ.Ε.17: Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί με χρήση ChatGPT 

Θ.Ε.18: Σχεδιασμοί ανεστραμμένης μάθησης

Θ.Ε.19: Κινητή και απρόσκοπτη μάθηση

Θ.Ε.20: Σχεδιασμοί e-portfolio, Ψηφιακή αξιολόγηση

Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος

Αθανάσιος Τζιμογιάννης ,Καθηγητής ,Διευθυντής Εργαστηρίου «Πολιτικών Εκπαίδευσης, Ηλεκτρονικής Μάθησης, Διάχυσης Γνώσης και Καινοτομίας»

Κάντε Εγγραφή στο Μάθημα

Δείτε εδώ όλα τα Προγράμματα Σπουδών του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ